زندان جزیره ی ریکرز، نیویورک

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

زندان جزیره ی ریکرز، نیویورک

۱۶۰ بازديد


این جزیره مشهور حدود ۱۰ زندان دارد که به طور متوسط روزانه ۱۲.۰۰۰ زندانی را در خود جای داده و سلول هایی برای نگهداری از ۱۷.۰۰۰ زندانی دارند. در زندان های این جزیره موارد فراوانی از شکنجه، تجاوز و قتل از جانب زندانیان وحتی توسط نگهبانان زندان گزارش شده است. معمولاً نگهبانان این زندان با اجرای قانونی خود ساخته به نام «باشگاه مبارزه» (fight club) زندانیان را به جان هم انداخته و آن ها را وادار به کتک زدن یکدیگر می کنند. اگر چه دو تن از نگهبانان این زندان به دلیل برگزاری چنین مبارزاتی خود به زندان انداخته شده اند اما گزارش ها حاکی از این است که چنین قانون نانوشته ای همچنان در زندان های این جزیره وجود داشته و اجرا می شود.

در سال های اخیر بارها و بارها گزارش هایی در مورد بدرفتاری های شدید نگهبانان با زندانیان مخابره شده است و بررسی های دولت فدرال تاکنون نمونه هایی از این بدرفتاری ها در مقیاس گسترده را کشف کرده است. در حالی که زندانیان باید مراقب نگهبانان بیرحم و شکنجه گر باشند از طرف دیگر از جانب زندانیان دیگر نیز مورد حمله و بدرفتاری قرار می گیرند. دار و دسته های متعددی در داخل زندان های این جزیره تشکیل شده و هیچ نقطه ای در این زندان ها را نمی توان امن توصیف کرد.

5 روش ساخت یویو (پارچه ای زیبا و ساده)

یویو تزئین شده نهایی

5 روش درست کردن گل های پارچه ای یویو:

درست کردن گل های پارچه ای یویو راهی برای صرفه جویی در دورریزهای پارچه ای است. شما می توانید این گل های پارچه ای را روی لحاف، بالشت، لباس و حتی بعنوان لوازم تزیینی مورد استفاده قرار دهید.

در این قسمت 5 روش برای درست کردن یویوهای پارچه ای زیبا و ساده را به شما آموزش می دهیم.

1- ساخت یویو پاپیونی ساده

گام اول

ابتدا با پرگار یا یک جسم گرد، یک دایره روی پارچه ی مورد نظر خود بکشید و آن را برش بزنید. اندازه ی دایره باید دو برابر یویوی مورد نظر بعلاوه ی نیم سانت جای دوخت باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.